10 Ocak 2013 Perşembe

Twitter Hesabı Kapatma veya Silme İşlemi

Twitter Hesabı Kapatma
Twitter Hesabı Kapatma
Merhaba, Twitter hesabınızı nasıl sileceğinizi anlatan günlüğe hoş geldiniz. Twitter hesabınızı silmek için öncelikle kullanıcı adı ve şifrenizle Twitter'a giriş yapıyorsunuz. Giriş yaptıktan sonra sağ üstteki dişli imajlı butona tıklayın, ardından açılan menüden "Ayarlar" sekmesine tıklayın. Ayarlar sekmesini bulamayanlar için aşağıya ekran görüntüsü koyuyorum.
Twitter hesabını silme
Twitter Hesabı Silme
Umarım ayarlar sayfasını bulmuşsunuzdur. Ayarlara tıkladıktan sonra açılan sayfanın en alt kısmında "Hesabımı Devre Dışı Bırak" bağlantısını göreceksiniz. Bu bağlantıya tıkladığınızda açılan diyalog penceresinden "Tamam, hesabımı devre dışı bırak." butonuna tıklayarak hesap kapatma işlemini tamamlayabilirsiniz.

Hatırlatmakta fayda var, hesabınızı kapatmadan önce bilmeniz gerekenler:
  1. Hesap kapatma eylemi kalıcıdır, geri alınamaz. Hesap canlandırma işlemi şu anda devre dışı.
  2. Sırf kullanıcı adınızı değiştirmek için hesabınızı siliyorsanız yanlış yapıyorsunuz. Ayarlar sayfasından kullanıcı adınızı değiştirebilirsiniz.
  3. Hesabınız devre dışı bırakıldıktan sonra bir kaç gün gözükebilir. Silme işlemi hemen başlamayabilir.
  4. Google, Yandex, Yahoo gibi arama motorlarının ön belleklerine attığı profil sayfanız zamanla silinecektir. Twitter'in bu sayfalar üzerinde yetkisi yoktur.
  5. Eğer yeni bir hesap oluşturuyorsan ve kullanıcı adın ve hesabına ilişkin telefon numaran ya da e-posta adresin aynı kalsın istiyorsan, hesabını devre dışı bırakmadan önce bu hesaba ait bilgilerini değiştirmelisin. Eğer değiştirmezsen bu bilgiler eski hesabına ait olarak kalır ve yeni bir hesapta kullanılamaz.
 Yukarıda anlatılanları uyguladıysanız Twitter hesabınızı başarıyla kapatmışsınızdır.

15 yorum:

  1. Gayet açıklayıcı bilgi vermişsiniz, teşekkürler.

    Halil KARŞI

    YanıtlaSil
  2. HESAP ASKIYA ALINMIŞSA DA KAPATABİLİRMİYİZ

    YanıtlaSil
  3. tşk verdiğin bilgiler için

    YanıtlaSil
  4. Ama bn tel den giriyorum oyle bir yer yok lutfen.yardim edin kapatmam lazm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuzun internet tarayıcısından girebilirsiniz.

      Sil
  5. Her defasinda twiter hesabim askiya aliniyor.Allah kahretsin kim askiya aliyor.

    YanıtlaSil
  6. S.a son sürümde birtürlü silemedim.yardimci olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  7. hesap askıya alınmış. Bir türlü düzeltemedim ve de silme işlemi de yapamıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Hesabım askıya alınmış. Bir türlü düzeltemedim. Şimdi hesabı silmek istiyorum o da olmuyor. Ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  9. Sifremi hatirlayamiyorum ama yine de silmek istiyorum hesabimi. Ne yapmaliyim? Tesekkürler simdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriş sayfasında bulunan "Şifreni mi unuttun?" sayfasına e-posta adresinizi girin. Şifrenizi yenileyebilmeniz için size bir bağlantı gönderecekler. O bağlantıyı kullanarak hesabınıza yeni bir şifre oluşturun. Ardından oluşturduğunuz yeni şifre ile hesabınıza giriş yapın ve anlatılanları uygulayarak hesabınızı silin.

      Sil
    2. Fakat o baglantıyı kullanamıyorum microsoft hesabımın şifresini de unuttum ama twitterimi kapatmam lazım

      Sil
  10. Yillar önce bi Twitter hesabi açmisim ama hic kullamadim ve unuttum. Hesabi tesadüfen yeni gördüm. Kapatmak istiyorum Fakat şifremi hatirlamiyorum ve kayitli oldugum e-Mail adresinide yillardir kullanmadigim icin kapanmiş. O hesabi kapatmam lazim ne olur biri bi öneride bulunsun, çok madurum.

    YanıtlaSil
  11. Hesabı kapattiktan sonra ilerde ayni e-mail adresiyle hesap açabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  12. Hesabınızı silme işlemini başlattıktan 30 gün sonra bilgileriniz kalıcı olarak silinir. Bilgileriniz kalıcı olarak silindiğinde tekrar eski e-posta adresinizle hesap açabilirsiniz. Beklemek istemiyorsanız hesabınızı silmeden önce "Ayarlar" sayfasından hesabınızda kullandığınız e-posta adresinizi değiştirin. E-posta adresinizi değiştirdikten sonra hesabınızı silin.

    YanıtlaSil